Cykl e-booków dla Marketingdla.pl
E-book to doskonałe narzędzie promujące usługi czy ofertę, o czym przekonuje się coraz więcej firm. Jednak, aby spełnił swoją rolę, musi być dobrze napisany, powinien wyglądać estetycznie, być bez zarzutu pod względem graficznym i składu DTP, bo te czynniki decydują o tym, jak dany plik „zachowa się” podczas otwierania przez użytkownika na czytniku.
Mieliśmy przyjemność przygotować cykl 6 e-booków marketingowych dla naszego klienta, serwisu Marketingdla.pl:
- Marketing dla coacha cz. 1. i 2.
- Marketing dla agenta ubezpieczeń
- 5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych
- 5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek
- Agent ubezpieczeniowy i pozyskiwanie klientów
Pełen zakres naszych usług w ramach tego zlecenia to:
– redakcja językowa,
– projekt graficzny,
– skład DTP;
– korekta końcowa na pliku PDF,
– stworzenie formatu ePUP*.
*ePUP to jeden z najpopularniejszych standardów zapisu (oficjalnie zatwierdzonego przez International Digital Publishing Forum w 2007 r.). Następca formatu Open eBook. Obsługiwany przez większość czytników czy programów do czytania. Nie posiada podziału stron, łatwo można dostosować wyświetlany tekst do wielkości wyświetlacza – co umożliwia bezproblemowe skalowanie wielkości fontu, wyszukiwania w tekście, robienie notatek czy zakładek – niezależny od urządzenia.
Jeśli jesteś zainteresowany podobną usługą, zapraszamy do kontaktu.